2010年10月27日星期三

Spectacular 2011 - Special Guest

我来自印度的中下层家庭。当我乘搭火车从一个小镇前往钦奈时,我身负 US$15,000
的债务。我本身也没有完成学院教育,根本无能力寻找一份优秀的工作。
当 我出席一个康宝莱会议后,公司的事业良机深深鼓舞着我。当时的我虽然想加入成 为会员,但是根本没有能力购买 IBP。我是在借贷的情况下,方得以在 1999 年 12 月加 入成为会员。当我开始经营事业时,我本身是面对超重的问题。因产品的理想效果, 我成功减重。产品的理想效果让我更深具信心开拓业务。丰厚的收入让我惊叹不已, 也在短短的 3 个月内全职经营业务。在 10 个月内,我成功取得总裁组资格,在经营康 宝莱的第一年成功赚取高达 7 位数的丰厚收入。
今天,我得以掌握自己的人生。我驾驶着梦 寐以求的车子,不需任何贷款。我在钦奈 的优势地点拥有漂亮的豪华空中别墅。最近,我也在钦奈购买价值超过 US$650,000 的房产。身为总裁组成员, 我月薪超过 US$56,000。 我环游世界也已经高达 35 次,与家人度过美好的假期。除此以外,目前的我拥有财 务和时间的自由,可为家人提供最佳的享受。康宝莱令我的人生经历一场蜕变。我非常感恩
Mark Hughes 所创 造的神奇机会,也感谢我的引荐人 Sukumar 把康宝莱介绍给我,给以我教导和支持。

I came from a lower middle class family in India. I traveled from a small town to Chennai with a train ticket and a US$15,000 debt in my pocket. I had not even completed my college education to find a proper job.
When I visited one of the Herbalife meetings, the business opportunity inspired me. I wanted to sign up as a Distributor, but did not even have enough money to buy an IBP. I borrowed money and signed up in December 1999. I was overweight when I started. Due to the incredible products, I lost weight. The product results inspired me to confidently pursue the business. I was fascinated with the income and went full- time in just 3 months. In 10 months, I qualified for the President’s Team and earned a 7-digit income just on my first year with Herbalife.
Today, I live a life of my choice. I drive a sedan that was purchased without any loans. I own a beautiful penthouse in a posh locality of Chennai. Recently, I have bought a property worth over US$650,000 also in Chennai. As a President’s Team member, I earn over US$56,000 a month. I have traveled abroad more than 35 times and gave wonderful vacations to my family. The best part of it is, now that I have the money and freedom, I can provide the best for my family. Herbalife has truly transformed me from a “nobody” to a “somebody!” I would like to thank Mark Hughes for this incredible opportunity and also thank my sponsor Sukumar for introducing Herbalife to me and for mentoring me.
*Incomes applicable to the individuals (or examples) depicted and not average.

没有评论:

发表评论